+30
°
C
High:+34
Low:+19
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
Sun
ΑρχικήΚοινωνίαEuroferry Grimaldi Lines: Από το 2017 οι οδηγοί είχαν καταγγείλει τις συνθήκες...

Euroferry Grimaldi Lines: Από το 2017 οι οδηγοί είχαν καταγγείλει τις συνθήκες που επικρατούσαν

Δημοσιευτηκε στις

spot_img
spot_img

Σοβαρές κατηγορίες σχετικα με το αξιόπλοο του Ro—Ro πλοίου «Euroferry Olympia”, τις συνθήκες υγιεινής και τον αριθμό των καμπινών, καθώς και τον τρόπο στοίχισης των φορτηγών πλοίων στα γκαράζ, την τήρηση των κανόνων πυρόσβεσης και κυρίως το αν τηρούνται οι αποστάσεις μεταξύ των φορτηγών και κυρίως ο ανώτατος αριθμός φόρτωσης είχε κάνει ήδη από το 2017 με επιστολές προς το υπουργείο Ναυτιλίας και τα Λιμεναρχεία Πάτρας και Ηγουμενίτσας το Συνδικάτων Επαγγελματιών Φορτηγών Αυτοκινητιστών Οδηγών Ελλάδας (ΣΕΦΑΕ).

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΡΚΟΒΗΣ

Καταγγελίες που όχι μόνο δεν εισακούστηκαν από την τότε ηγεσία του υπουργείου , αλλά ούτε η νυν ηγεσία μερίμνησε για την αλλαγή του Πρωτοκόλλου Ασφαλείας στα πλοία που μεταφέρουν φορτηγά προς και από την Ιταλία στην Ελλάδα, το οποίο δεν άλλαξε παρότι μεσολάβησε η ναυτική τραγωδία του Norman Atlantic της ΑΝΕΚ, στα τέλη Δεκεμβρίου του 2014. Σε νεώτερη επιστολή της την Παρασκευή η ΣΕΦΑΕ αναφέρει τα εξής:

Όπως και στην παρόμοια πυρκαγιά που εκδηλώθηκε προ χρόνων στο RoRo ΝORMAN ATLANTIC προκύπτουν τα ίδια ερωτήματα για την τήρηση των κανόνων ασφαλούς ναυσιπλοΐας και την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

Η Διοίκηση του Συνδικάτου για ακόμη μία φορά θέτει τα εξής ερωτήματα:

1) Αν λειτούργησαν τα μέσα πυρόσβεσης στα γκαράζ του πλοίου και αν λειτούργησαν οι
ανιχνευτές καπνού
2) Αν το πλοίο ήταν υπέρβαρο και υπεράριθμο σε αυτοκίνητα, φορτηγά και επιβάτες
3) Οι καμπίνες του πλοίου επαρκούσαν για το σύνολο των επιβατών (239 άτομα) ώστε να
καλύψουν τις ανάγκες τους για ένα ταξίδι 25 ωρών και άνω;
4) Γιατί επετράπη η διανυκτέρευση των οδηγών φορτηγών στις καμπίνες των αυτοκινήτων
εφόσον απαγορεύεται κατά τον πλου του πλοίου να βρίσκονται άτομα στο γκαράζ;
5) Πώς σε ένα πλοίο RoRo το οποίο μεταφέρει φορτηγά αυτοκίνητα με επικίνδυνα και
εύφλεκτα προϊόντα, επετράπη η επιβίβαση επιβατών;

Υπενθυμίζουμε ότι το ΣΕΟΦΑΕ με το υπ’ αριθμ. 740/30-06-2017 έγγραφό του είχε ενημερώσει το Υπουργείο Ναυτιλίας και τα λιμεναρχεία Πάτρας και Ηγουμε- νίτσας για το συγκεκριμένο πλοίο EUROFERRY OLYMPIA, καθώς και για το EUROFERRY EGNAZIA. «

Κύριοι του Υπουργείου Ναυτιλίας, είστε υπόλογοι , απέναντι στον ελληνικό λαό για τα ελλιπή μέτρα προστασίας επιβατών και εμπορευμάτων. Όσο δεν εφαρμόζονται οι νόμοι που αφορούν την χερσαία και θαλάσσια εμπορευματική μεταφορά θα συνεχίσουμε να θρηνούμε ανθρώπινες ζωές».

Προσφατα αρθρα

Ασπασία Πολυδώρου: Επανέφερε το «Φέρσου σαν άντρας» της Θεοδωρίδου

Η Ασπασία Πολυδώρου επιστρέφει δισκογραφικά με την επανεκτέλεση του «Φέρσου σαν άντρας», όπου πρώτη...

Οι κορυφαίες τάσεις της μόδας που μας περιμένουν φέτος

Η μόδα του 2025 φέρνει μαζί της μια δυναμική μίξη άνεσης, λειτουργικότητας και statement...

Αυτό είναι το κλειδί για ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών και την πραγματική εξοικονόμηση ενέργειας

Η ενεργειακή αναβάθμιση ενός σπιτιού δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα, ιδιαίτερα σε μια...

Ο Άρης Κατσιγιάννης θα διασχίσει ολόκληρη τη Ζανζιβάρη με τα πόδια για να στηρίξει τα παιδιά του σχολείου Seeds of Light

Δεν είναι απλώς ένας αγώνας, είναι ένα ταξίδι καρδιάς, σκοπού και χαράς. Λίγους μήνες...

Παρομοια αρθρα

Ασπασία Πολυδώρου: Επανέφερε το «Φέρσου σαν άντρας» της Θεοδωρίδου

Η Ασπασία Πολυδώρου επιστρέφει δισκογραφικά με την επανεκτέλεση του «Φέρσου σαν άντρας», όπου πρώτη...

Οι κορυφαίες τάσεις της μόδας που μας περιμένουν φέτος

Η μόδα του 2025 φέρνει μαζί της μια δυναμική μίξη άνεσης, λειτουργικότητας και statement...

Αυτό είναι το κλειδί για ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών και την πραγματική εξοικονόμηση ενέργειας

Η ενεργειακή αναβάθμιση ενός σπιτιού δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα, ιδιαίτερα σε μια...